GRC FOR KIKA 2010
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tussenstand

+2
HaagseSmurf
aia de belg
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tussenstand - Pagina 2 Empty Re: Tussenstand

Bericht  aia de belg di okt 18, 2011 7:39 pm

Hier zal ik even kort op reageren. Jammer dat dit zo moet lopen op deze manier met deze beschuldigingen terwijl ik en zeker ik nooit geld zal achter houden voor een Kanker Fonds.
Ik heb dan ook besluit genomen dat ik dan gewoon voor degene die zen geld terug wil me even opnieuw ze gegevens stuurt en binnen de week hebben jullie je centen terug. Ik ga niet opnieuw overmaken en dan weer centen van men rekening weg zijn en dan opnieuw volgens jullie niets gestort te hebben. Ik zal idd zelf uitpluizen als ik verdorie de tijd heb waar me geld heen is.......
Maar nogmaals ik ben geen DIEF !!!!!

Groeten,
AIA
aia de belg
aia de belg

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tussenstand - Pagina 2 Empty Re: Tussenstand

Bericht  HaagseSmurf vr okt 21, 2011 3:28 pm

Inmiddels hebben wij de € 315 + € 20 die betaald zijn namens de Smurfen terug ontvangen van Alain. Zodra wij de € 50 ontvangen hebben die Boeie/Xtreme betaald heeft, en die op verzoek van BigBoss ook naar ondergetekende is verzonden door Alain, zal ik het hele bedrag overmaken naar KIKA.

Dit ter info voor een ieder die hier bij betrokken is, ik hou jullie op de hoogte van de voortgang, want het einde van deze vervelende nare affaire is in zicht en iedereen hoopt dit dan ook z.s.m. af te kunnen sluiten!!!!!

Greetz,

HaagseSmurf
HaagseSmurf

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Wat denk je :)

http://www.smurfen.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Tussenstand - Pagina 2 Empty Re: Tussenstand

Bericht  HaagseSmurf do nov 03, 2011 7:15 am

Gisteren heb ik de € 50 van Xtreme / Boeie mogen ontvangen en heb ik € 385,00 (335 van de smurfen + 50 van Boeie) overgemaakt naar KIKA. Hiervan heb ik inmiddels officieus bericht gehad dat zij het bedrag hebben zien staan (bedrag was overgemaakt dmv ideal dus was het snel zichtbaar). Deze mailwisseling is in het bezit van BigBoss. Uiteraard heb ik zowel telefonisch als per mail verzocht om een officieel schrijven van Kika dat de betaling is verricht. Dit kan uiteraard pas nadat de boekhouding de ontvangst heeft verwerkt. Kortom we zijn er bijna maar nog niet helemaal!!!

Greetz,

Edit: inmiddels heeft de boekhouding vandaag per mail bevestigd dat het bedrag officieel binnen is. Kika zal een brief naar mijn huisadres sturen ter bevestiging van de ontvangst van de € 385.
Deze brief hoop ik zo spoedig mogelijk op het forum te plaatsen.

Nogmaals Greetz,

HaagseSmurf
HaagseSmurf

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Wat denk je :)

http://www.smurfen.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Tussenstand - Pagina 2 Empty Re: Tussenstand

Bericht  HaagseSmurf vr nov 04, 2011 4:50 pm

Vandaag heb ik bijgaande brief van KIKA mogen ontvangen. Wat ons betreft kunnen we nu dit hoofdstuk definitief sluiten en weten we dat het geld daar is waar het hoort te zijn!!!!
Thx voor iedereen die meegeholpen heeft dit te realiseren!!!


Tussenstand - Pagina 2 34hszld

Greetz,

HaagseSmurf
HaagseSmurf

Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Wat denk je :)

http://www.smurfen.net

Terug naar boven Ga naar beneden

Tussenstand - Pagina 2 Empty Re: Tussenstand

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum